Konu
NameServer'lar bende çalışmıyor.
05-08-2013, 22:51:49
#3
kocalisefa
Modeme reset atınca sorun çözüldü. Kaç gündür benim aklıma niye reset atmak gelmedi ki
Teşekkürler...