• 21-07-2013, 00:59:29
    #10
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whois sunucularına gönderilmesi anında olmaz, biraz zaman alır. Ben 3 domain sildim fakat dönüp bakmadım silindi mi acaba diye Şu an baktığımda domain silinmiş görünüyor. Uzun zaman oldu gerçi, düştü mü bilmiyorum.
    Kontrol panelinde, Domains > Expired Domains tıklayıp girdiğinde orada duruyordur bitmemişse, bende duruyor çünkü.
  • 21-07-2013, 01:01:58
    #11
    Silinme işlemi hemen onaylanmaz, biraz zaman alıyor.
  • 21-07-2013, 01:02:28
    #12
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki düşüo ama ndn silmek istediğiniz ile ilgili detaylı açıklama istiyolar
    Düşmüyorsa forma gerek yok boşuna uğraştırıyorlar ozaman
  • 21-07-2013, 01:02:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol panelinde, Domains > Expired Domains tıklayıp girdiğinde orada duruyordur bitmemişse, bende duruyor çünkü.
    Dediğim gibi, epey oldu. muhtemelen silinmiştir ve düşmüştür domain. Yarın tekrar kontrol ettiğinizde düşer muhtemelen.
  • 21-07-2013, 01:03:05
    #14
    FuZzY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silinme işlemi hemen onaylanmaz, biraz zaman alıyor.
    misal ne kadar?
  • 21-07-2013, 01:58:59
    #15
    Yanlış hatırlamıyorsam 30 gün dü. Fakat her kayıtlı domaini silemezsiniz, domainin kaydının yapıldığı tarihten itibaren 1 ay veya 45 gün içerisindeki talepleriniz onaylanıyordu.