• 13-07-2013, 05:07:29
    #1
    Bu domaini satmak istiyorum ortalama ne kadar isteyebilirim?
  • 13-07-2013, 05:16:40
    #2
    turkıyede cok bsıey edıcenı sanmıyorum fransadada turkce gecmez bıraz sıkıntılı durumama tabıkı hersyeın bı alıcı vardır insallah ıstedıgın fıyata satarsın
  • 13-07-2013, 05:48:14
    #3
    frenchnews.fr falan olsa belki ama Türkçe olarak almışsın. Gelişine sat gitsin.
  • 13-07-2013, 14:35:13
    #4
    Yorumlariniz için tskler. Alirken fransada yasayan Türkleri dusunerek almistm. cunku fransada yuksek miktarda Türk nufusu var ve bi okadarda Türkce yayin yapan kurumlar var haber bazinda.
  • 13-07-2013, 16:49:11
    #5
    onlara sat o zaman diğer türlü reg fiyatı bile etmez
  • 13-07-2013, 18:37:26
    #6
    Haklisin hocam ama olurda bir yatirimci bulurum diye bekliyorum. Direk adamini bulmak lazim
  • 14-07-2013, 00:57:14
    #7
    Bu Domainin 1 TL Bile edeceğini sanmıyorum. ama kendisine macera aramak isteyen bir çok insan olduğunu düşünürsek belki 5 TL'yi görebilir.

    NET/ORG boş bir alan adının Türkçe olduğunu düşündüğümüz zaman "fr" uzantısını almayı düşünecek pek maceraperest'de bulamayabilirsiniz.
  • 14-07-2013, 01:13:36
    #8
    arkadaşlara katılmıyorum.
    bu haber domaini çok para edebilir. şuan itibari ile r10 da birçok haber sitesi açmış ve de havasını almış haber sitesi yayıncısı var. herkes haber sitesi açıyor ve de ajanslara abone olacak dahi parası olmadığı için sonra kapanan bir sürü site.
    bu yüzden haber domainleri ayağa düştü.
    buna sebep olan bazı domaincilerde oldu tabi. ne kadar haber domaini varsa parsellendi ve boş yatıyor çoğu. proje olmadığı için reg parasını verip yenilenip duruyor.
    1 tl bile vermezlermiş. dursun elinde vermezlerse. mutlaka değeri ortaya çıkacaktır. çünkü söylenenler mantıklı cevaplar değil. haber domainlerini forumlarda değil özel satış sitelerinde satmalısınız. forumlarda bütçesi max. 250-500 tl olan şahıslarla muhattap oluyorsunuz. ancak özel satışlarda durum daha farklı.
    burada reg parasını dahi vermem denen domainimi 600 tl ye sattım bir defasında.
    o yüzden iyi değerlendirin derim.
  • 16-07-2013, 00:44:41
    #9
    Ahi Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlara katılmıyorum.
    bu haber domaini çok para edebilir. şuan itibari ile r10 da birçok haber sitesi açmış ve de havasını almış haber sitesi yayıncısı var. herkes haber sitesi açıyor ve de ajanslara abone olacak dahi parası olmadığı için sonra kapanan bir sürü site.
    bu yüzden haber domainleri ayağa düştü.
    buna sebep olan bazı domaincilerde oldu tabi. ne kadar haber domaini varsa parsellendi ve boş yatıyor çoğu. proje olmadığı için reg parasını verip yenilenip duruyor.
    1 tl bile vermezlermiş. dursun elinde vermezlerse. mutlaka değeri ortaya çıkacaktır. çünkü söylenenler mantıklı cevaplar değil. haber domainlerini forumlarda değil özel satış sitelerinde satmalısınız. forumlarda bütçesi max. 250-500 tl olan şahıslarla muhattap oluyorsunuz. ancak özel satışlarda durum daha farklı.
    burada reg parasını dahi vermem denen domainimi 600 tl ye sattım bir defasında.
    o yüzden iyi değerlendirin derim.
    Hocam bu guzel yorumunuz için cok tesekkur ederim. Isten anlamayan fakat anliyormus gibi bilip bilmeden insanlara yazanlari zaten dikkate dahi almiyorum. Isi bilen adam zaten mantikli cevaplar verir. Bundan once bir domain aldim foruma yazmistim para edermi diye, bana dedilerki promosyon kodu ile almadiysan parana yazik etmissin dediler, ama domainin degerini cok iyi biliyordum, ve beklettim aradan 45 gun gecti ve birgun telefonum caldi, arayan brukselden bir arkadasa 1000 euroya devir ettim domaini. Bu domaininde cok degerli oldugunu biliyorum. Nedeni ise, avrupada haber sitelerine google reklamlari katmiyorlar, firma sahipleri sag ve sol taraflarda bir logo ve link seklinde havada reklam veriyor. En dusuk fiyat bir logo ve link için 500 euro. Belçika'da yasiyorum ve Stajer muhabirlik yapiyorum, isin donme seklini cok iyi biliyorum. Sadece fikir almak istedim forumdan vede olurda alicisi cikar diye dusundum. Fransada Türkce yayin yapan insanlar disinda kimsenin isine yaramiyacagini biliyorum, ama olurda bu isi seven biri cikar ve tutturursa insanlar zaten kendileri arayip reklamimi ekleyin diyor siteye. Bu sekilde zaten google reklamlarina bile ihtiyac olmaz, benim vaktim olmadigi için maalesef ilgilenemiyorum baska projelerim var yoksa hayatta satmayi dusunmezdim, cok kiymetli bir domain cunku. Herkesin dusuncesine saygim var ama bilip bilmeden yorum atmasalar daha iyi olacak, isten anlamayan birinin hevesini kursaginda birakmalarindan iyidir diye dusunuyorum.