Acayip Bir durum :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acayip Bir durum :)
6
●
446
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Acayip Bir durum :)
28-05-2013, 16:56:29
#1
toLqahan
Konu
kafam karıştı domaini ben ihaleye falan koymadım bu gün satış konusu acacaktım backlinklerine bakayım derken bu cıktı
28-05-2013, 19:30:39
#2
abcgrup
toLqahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu
kafam karıştı domaini ben ihaleye falan koymadım bu gün satış konusu acacaktım backlinklerine bakayım derken bu cıktı
o linkte bir domain göremiyoruz.
28-05-2013, 19:34:17
#3
toLqahan
https://auctions.godaddy.com/trpItem...&isc=cjcdplink
abcgrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o linkte bir domain göremiyoruz.
???
28-05-2013, 19:41:26
#4
massax
hocam siz çıkartmışsınızdır ama unutmuş olabilirsiniz veya sedo vs. koyduysanız godaddy nin firmalarla anlaşması var.
28-05-2013, 20:07:06
#5
toLqahan
ben bişi koymadım
anlamadıgım firmadan biri kazara almak istese nolacak ?
28-05-2013, 20:25:14
#6
abcgrup
toLqahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bişi koymadım
anlamadıgım firmadan biri kazara almak istese nolacak ?
daha önce sedo üstünden koyulduysa satışta olabilir, almak isteyen olursa uğraşır alamaz yada firma durumu fark ederek hatayı düzeltir. Siz ne olmasını bekliyorsunuz ?
28-05-2013, 20:50:16
#7
toLqahan
ucak bilet paramı cıkarmak istiyorum. Gezmeye gitmeyi düşünüyorum kutuplara tatile 1
den satışa cıkardım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler