nic.tr saçmalamaca
21
●1.724
- 23-05-2013, 15:55:23nic.tr çalışanları acaba şehir isimleri şahıslar veya firmalar tarafından tescil edilmediğini biliyorlarmı öyle bir kural koymuşlar fakat koydukları kurallardan haberleri yok o çalışanlara verilen maaşlara acıyorum ne kadar bilgisi olmayan internet kullanıcı varsa nic.tr çalışıyor
- 23-05-2013, 15:58:045kere aradım arkadaş toplantıda dendi. bugün sabah 9buçukta aradım deidmki elimden domaini başkası alabilirmi 4yıl olumş aktif kullanıyorum dedim oda alabilir başkası isterse dedi. hadi benim yatırımım küçük 30-40 domaininm var fakat çalıştığım kişinin 4bin domaini var ve yarısından fazlası nic.tr domainleri. bu ortamda nasıl yatırım yapacağız ve nasıl güveneceğiz bu kuruma.Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2013, 16:03:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Nic.TR bu ülkenin teknoloji bazında utanç kaynağıdır.
Yaşadığınız sorunundan muzdarip bir çok kişi vardır ve ayrıca bu sadece buz dağının görünen yüzüdür. Nic.TR son yıllarda sadece kendi çıkarları doğrultusunda iş yapmanın yanı sıra marka değerini düşürmeye yönelik ön başvuru belgesi ile stretejik alan adlarını vermesi hem prestijli .com alan adlarının değer kaybetmesine hem de .com.tr alan adlarının artık eskisine oranla değersiz olmasını sağlamıştır.
Bu konu ile ilgili başta BTK olmak üzere ulaştırma bakanı sayın Binali YILDIRIM'a konuyu bildiren dilekçe yollamıştım. Fakat mahkemeye gitmedikçe bu kanayan yara durmayacaktır. - 23-05-2013, 21:54:17O 4 bin domain'in hepsinin marka tescili var mı? Usulsüz şekilde domain alıyorsunuz ve sonra nasıl güveneceğiz diyorsunuz. Ankara kom tr için hangi belgeyi sunmuş çalıştığınız kişi? Çalıştığınız kişi sanırım devlete işçi temin ediyor. En kötü 1200 civarı çalışanı olan bir firma sanırım, dolayısı ile devleti içinde tanıdığının çok olması normal. Zaten çalıştığınız firma Belediyenin şirketi değil midir?mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2013, 23:06:26Üyeliği durdurulduben nic.tr nin bu zamana kadar yanlış yaptığına şahit olmadım. sadece jenerik domainleri alamayan ve kıskançlık duygusu ile hareket edenlere şahit oldum..amacım tartışmak değil sadece görüşümü paylaştım