• 26-04-2013, 08:08:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konunun burada daha önce açıldığını görmemiştim. "Sektör Haberleri" başlığı altında konuyla ilgili bir yazıda görüş ve izlenimlerimi paylaşmışım. İlgisini çeken olursa:

    https://www.r10.net/takas-ve-sektor-h...inborsasi.html
  • 26-04-2013, 11:28:11
    #11
    kiralama hizmeti fikri iyi (henüz süreç tam belirgin olmamakla beraber). bunu ilk kim başlatacak diye merak ediyordum. sürecin kendisi ile uğraşmak istemediğimden bu servisi verecek oluşumları bekliyorum. ancak T.C. ile işlem yapma zorunluluğu olmamış.... bundan vazgeçerler umarım.
  • 26-04-2013, 14:51:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Projeyle ilgilenen ekiple birlikte çalışmaktayım. Tabiki çalışmalarımız devam etmekte ve bu süre içerisinde sorunların oluşması normaldir. Kimlik Numarası fatura kesileceği için gereklidir.

    Projemizle ilgili herhangi bir sorunuz veya mesajınız varsa benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • 26-04-2013, 19:20:18
    #13
    bugun gittik gorustuk kendileriyle resimleri ve detaylari ilerleyen saatlerde paylasacagim
  • 26-04-2013, 22:48:28
    #14
    FuatAltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projeyle ilgilenen ekiple birlikte çalışmaktayım. Tabiki çalışmalarımız devam etmekte ve bu süre içerisinde sorunların oluşması normaldir. Kimlik Numarası fatura kesileceği için gereklidir.

    Projemizle ilgili herhangi bir sorunuz veya mesajınız varsa benimle iletişime geçebilirsiniz.
    Her üye olana fatura kesmeyeceğinize göre, tc kimlik zorunlu yapmanın bir anlamı yok. Tc kimlik sadece alışveriş yapanların faturalarını kesmek için gerekli. Anlaşma sağlandıktan sonra transferin gerçekleşmesi için tc kimlik girmeyi zorunlu yapmalısınız. Bu şekilde üye kazanma hızınız yavaşlar. Daha yeni bir site için yanlış bir uygulama.
  • 06-05-2013, 18:22:20
    #15
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    DomainBorsasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi Kartına taksit modülü istekleriniz üzerine 1 haftaya kadar sisteme entegre edilecek..

    Bilginize..
    Faturalandırma olayınız var mı?