• 18-12-2012, 22:54:39
    #10
    carizmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen emaili sizle paypalşmak istedim. Kodu girince 8.26TL den register ediliyor.

    www.domainpozitif.com
    2012VEDA kupon kodu.

    2012'ye veda ederken Aralık ayının son gününe kadar alacağınız tüm ürünlerde "2012VEDA" indirim kodu kullandığınızda %50 indirim kazanacaksınız. (Fiziksel sunucular hariç tüm hosting, sanal sunucular ve .com, .net , .org domainlerde geçerlidir.)

    İster yıllık ödeyin ister aylık ödeyin ilk ödemenizde %50 indirim sizin.
    Domain kaydında ise; .com, .net ve .org kayıtlarında domain kaydı %50 indirimli olacaktır.

    Ayrıca;
    OVH Atom - Limitsiz
    2 GB Ram
    1 TB Disk
    100 Mbit Limitsiz Trafikli Sunucular (3 Stok)
    70 TL yerine kullandığınız sürece 50 TL'den hemen teslim seçeneği ile sizin oluyor. (Bu seçenek için sipariş verdikten sonra ödeme yapmadan önce iletişim kurunuz);

    STOKDAKİ ÜRÜNÜDE KENDİME ALINMIŞ BULUNMAKTAYIM

    http://www.domainpozitif.com/v2/cart.php?a=add&pid=126 adresinden sipariş verdikten sonra ödeme yapmadan önce iletişim kurunuz.
    hosting + domain ödeme yaptım açılmasını bekliyorum yazıcam gelişmeleri
  • 18-12-2012, 23:14:32
    #11
    hocam paypal ile alımda otomatik onaylanuyormu sipariş veriyorum bir adet com
  • 19-12-2012, 00:02:44
    #12
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam paypal ile alımda otomatik onaylanuyormu sipariş veriyorum bir adet com
    Hocam az önce aldım iletişime geçin yardimci oluyorlar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-12-2012, 00:04:33
    #13
    Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam az önce aldım iletişime geçin yardimci oluyorlar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    tamam hocam hallettim bir adet domain alındı
  • 21-12-2012, 03:29:19
    #14
    bende 1 adet domain aldım teşekkürler
  • 22-12-2012, 17:31:40
    #15
    1 adet domainde ben aldım.
  • 23-12-2012, 23:07:47
    #16
    1 adet host , domain , SSD sanal sunucu aldım .. çok memnunum şuan destek süper ..
    tavsiye ediyorum.
  • 24-12-2012, 06:10:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Her ne kadar sahte çakmalarıda çıksa e orjinalleri gibi kampanya yapamıyorlar.

    2 yıldır çalıştığım firma öneririm.
  • 29-12-2012, 19:38:16
    #18
    bende az evel iki adet .net domain aldım .comları yabancı sitelerde 1$ a rahat alıyoruz ama .netlerde pek kampanya yok şuan en iyisi burası galiba 8lira gayet iyi.

    bazı önemli domainlerimin netini aldım dursun kenarda