• 04-12-2012, 00:09:04
    #1
    Arkadaslar Dolasirken Gözüme Carpti Sizlerle Paylasmak İstedim .net 5TL+KDV

    https://www.medyabim.com.tr/alan-adi-kayit.html

  • 04-12-2012, 01:49:54
    #2
    nekadar güvenli bir firma kullanan var mı 2000 yılında kurulmuş
  • 04-12-2012, 16:51:25
    #3
    valla bende şimdi bir tane kayıt ettirdim ama bilmiyorum canlı destek cansız bir şekilde hayatına devam ediyor
  • 04-12-2012, 18:52:16
    #4
    Ben Birtane Aldim Hemen Aktif Edildi Hesab Güzel Bir Kampanya
  • 04-12-2012, 19:30:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Köklü bir firmaya benziyor ama içime sinmedi nedense..
  • 04-12-2012, 19:35:36
    #6
    alsammı almasammı kararsızım nasıl firma acaba
  • 04-12-2012, 22:43:19
    #7
    Bende aldım bakalım.
  • 04-12-2012, 22:57:02
    #8
    Burak GUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köklü bir firmaya benziyor ama içime sinmedi nedense..
    sonunda bim olduğu için olabilir mi anlatın bize bim anılarınızı dinliyoruz
  • 05-12-2012, 00:24:17
    #9
    Evet bende aldım sorunsuzca ulaşabiliyorum İnş. ileridede bi sıkıntı yaşamayız