• 27-09-2012, 19:01:44
    #10
    emrahavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detay varmı hocam ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:56:12 -->-> Daha önceki mesaj 16:55:36 --



    isimtescil alan adı indirim kuponu gönderiyor bunlar kazık maili
    İsimtescil bedava domain dağıtıyoruz dese almam. Hala r10da kullanan olması şaşırttı beni.
  • 27-09-2012, 19:12:57
    #11
    bu fiyatlarla satamazlar. icerde domaini olanlarin coguda kacar... bence kendi ayaklarina sıkıyorlar
  • 27-09-2012, 20:10:12
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emrahavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Yazdın Hocam
    şahsı muhteremlerine selam yazdım
  • 27-09-2012, 21:25:03
    #13
    Yakında domainlere yüksek miktarda zam geleceği haberlerini aldım kasım ayında tüm firmalarda durum aynı olabilir hazırlıklı olun.
  • 27-09-2012, 21:27:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    o fiyat türkçe olsa bile pahalı kaldıki dolar!

    yabancılardan şaşmıcan...

    edit:

    .com 9,99$ yazıyor kendi sitesinde ama yinede pahalı...
  • 27-09-2012, 21:30:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bu fiyata bunlardan alanlar da vardır yazık onlara en fazla 7 dolar veriyoruz godaddy de.
  • 01-11-2012, 10:04:39
    #16
    bende maili yeni gördüm, domain satışıyla milyoner olmayı hedefliyorlar sanırım ama bu fiyatlarla imkansız
  • 01-11-2012, 10:07:47
    #17
    KOZBA.NET
    ihs'den şaşmamak lazım .
  • 01-11-2012, 10:11:30
    #18
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ihs'den şaşmamak lazım .
    aynen