• 21-10-2012, 13:42:58
    #10
    o değilde, isimtescil.net 'e girebilen varmı? dün geceden beri giremiyorum.
  • 21-10-2012, 13:44:47
    #11
    Yani KKTC'de hesapların olduğunu nerden biliyorsunuz veya vergi kaçakçılığı yaptığını iddia edebiliyorsunuz anlamadım.Belki kendileri KKTC'de yaşıyorlar ?
  • 21-10-2012, 14:09:20
    #12
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani KKTC'de hesapların olduğunu nerden biliyorsunuz veya vergi kaçakçılığı yaptığını iddia edebiliyorsunuz anlamadım.Belki kendileri KKTC'de yaşıyorlar ?




    ayrıca kdv bireyler içindir diye belirten arkadaşa iş hayatında kolaylıklar dilerim.
  • 22-10-2012, 02:30:23
    #13
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    o arabadan Türkiye olduğunu anladım hocam
  • 22-10-2012, 02:40:10
    #14
    Global ödeme kapısından alıncada faturanız elektronik olarak kesiliyor.
  • 22-10-2012, 02:47:11
    #15
    http://www.isimtescil.net/kurumsal/

    2011 yılından itibaren Türkiye deki operasyonla İSİM TESCİL INTERNET TEKNOLOJİLERİ A.Ş. unvanı ile yürütecektir. IsimTescil.NET birçok firmaya ürün tedariği sağlamaktadır. Bunlardan bazıları aşağıdadır.

    Türkiye de İSİM TESCİL INTERNET TEKNOLOJİLERİ A.Ş.
    A.B.D. de FBS INC.
    Kıbrıs’ta FBS INTERNET TEKNOLOJİLERİ ULUSLARARASI İŞLETME ŞİRKETİ LTD
  • 22-10-2012, 11:37:58
    #16
    ülkemizde kdv gelir vergisinden ziyade özellikle alan adı gibi yurtdışından sağlanan hizmetlerde vergi tam bir kabus durumunda.

    en basit örnek alan adı için %20 stopaj (yani ekstra VERGİ) ödemeniz gerektiğini biliyor muydunuz? buna ek olarak satış yapıldığında müşterinin tckimlik, adres telefon vs tüm detaylarının eksiksiz ve kesin bir şekilde alınmasının zorunluluk olduğunu, eksik alırsanız ceza yiyebileceğinizi? işte bu tür vergisel konular ve yasal zorluklardan dolayı isimtescil gibi diğer bu tarz hizmet veren şirketlerin yurtdışında şirket kurması gayet doğal ve normaldir.

    konu dolandırıcılık veya vergi kaçırmak değildir, orada kazanılan para türkiyeye transfer edilirken gelir vergisi ödenir. sadece yasal engeller ile uğraşmadan asıl amaç olan işi yapmış olurlar...
  • 22-10-2012, 14:26:38
    #17
    bu "benim memurun işini bilir" yöntemlerini geçerli kılarsanız,

    insanlar kaçak yazılım da kullanır, çakma lisans da, yurtdışından sunucu da.

    sektörün en "bu vergileri ödediğinde batmayacak" şirketleri kaçırıyorsa, cemaat malumunuz.
  • 22-10-2012, 15:02:30
    #18
    Şuan ihs ve isimtescil bu taktiği uygulayan iki firma.

    Bildiğim kadarıyla natro ve sadecehosting'in faturalarında halen kdv uygulamasını ve TR hesap numaralarını görüyoruz.