• 10-09-2007, 11:41:34
    #1
    arkadaşlar isimtescilden domanim yeni düştü ben geri almak istediğim zaman 25 ytl istiyorlar sizce bu normalmi geçen senede aynısı oldu. Bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
  • 10-09-2007, 12:09:04
    #2
    Sen dua et verıyorlar
    Bazen domaınının durumu musaıt degıl dıyorlar,ustelık senın tekrar regleme suren devam ederken
  • 10-09-2007, 12:14:35
    #3
    peki keriz gibi 25 ytl vereyimmi başka yol varmı dersiniz
  • 10-09-2007, 12:27:09
    #4
    Kurumsal Üye
    Düşen domainlerde o fiyatı istemeleri normal diye düşünüyorum.Tabi boşta olan domain için geçerli degil.
  • 10-09-2007, 12:57:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    isimtescile uğradığımda sormuştum bu soruyu. süresi geçince reg ettikleri firma bunlardan fazla para alıyormuş uzatmak için.yani isimtescilin suçu yok ..
  • 10-09-2007, 13:02:36
    #6
    Peki Benim bi domainin bitmesine 20 gün kaldı..Şimdi mi uzattırayım yoksa düşmesini mi bekliyeyim
  • 10-09-2007, 14:29:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SurCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Benim bi domainin bitmesine 20 gün kaldı..Şimdi mi uzattırayım yoksa düşmesini mi bekliyeyim
    şimdi uzattır yoksa arkadaş gibi 25 ytl vermek zorunda kalırsın
  • 10-09-2007, 14:32:47
    #8
    SurCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Benim bi domainin bitmesine 20 gün kaldı..Şimdi mi uzattırayım yoksa düşmesini mi bekliyeyim
    Ve ek olarak domain musait değil dediklerindeki durumunuda göz önüne aL...