• 20-09-2010, 21:58:23
    #10
    Evet benimde sitelerim çalışmıyor! Dns sunucuları sadece onların üzerinde tüm mx kayıtları vs.. hiç birisi gözükmüyor. Malesef!
  • 20-09-2010, 22:14:58
    #11
    beklenilenden uzun sürüyor umarım bir aksilik yoktur.
  • 20-09-2010, 23:07:19
    #12
    Gece 01.00 sularında başlayan bakım çalışması, Sabah 07.00 sularında son buldu.
    Fakat bir aksilik yaşanmış olmalı ki, saat 18.00 sularında bütün sunucular (ihs ve e-destek'i host edenler dahil.) yeniden gitti. 01.00-07.00 arasında olanla ilgili açıklama yapıldı fakat, 18.00'dan itibaren yapılan çalışmadan kimsenin haberi ve bilgisi yok..

    Telefon ile iletişim kurmaya çalışıldığında bildiğiniz gibi telefon destek hattı mesai saatleri dışında zaten yok.. Boşuna iletişim kurmaya çalışmayın şu aralar..

    EDİT:
    fax sistemleri çalışmakta, fax gönderme imkanı olan birisi +90 212 310 24 30 numarasına bir fax gönderirse konu hakkında geri dönüş sağlayabilir sanırım telefon ile..
  • 20-09-2010, 23:07:21
    #13
    Kesinlikle var.
  • 21-09-2010, 00:57:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tüm siteler gitti, hay aksi.
  • 21-09-2010, 01:16:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj atmıştım e-destek'ten bakım tamamlanmış fakat problem oluşmuş o çözülüyor arkadaşlar.

    Bu arada fiziksel bakım çalışması bilgilendirildi zaten ...
  • 21-09-2010, 01:36:23
    #16
    açıldığında, tüm domainlerimi taşıyacağım böyle hizmet olmaz
  • 21-09-2010, 01:41:55
    #17
    8 saatir hizmet yok :S
  • 21-09-2010, 01:52:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Şaka bi yana hala kapalı (SALI:06:00)

    Ben memnunum İHS'den bu tip şeyler İHS'de çok çok nadir olur ve insanlık halidir olabilir neticede ...