• 28-05-2010, 13:06:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bende boyle uyari verdi ama girdi siteye

  • 28-05-2010, 13:08:41
    #11
    qLd
    Misafir
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende boyle uyari verdi ama girdi siteye

    bendede veriyor bunu
  • 30-05-2010, 01:45:47
    #12
    hala açılmadı mı ? okuyom ben yuaaa ??
  • 30-05-2010, 02:11:16
    #13
    Bende de 2 gündür aşırı yavaş açılıyor bazen hiç açılmıyor. Şu anda kapalı sanırım site.. Beyaz bir sayfa geliyor..
  • 30-05-2010, 02:16:10
    #14
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende boyle uyari verdi ama girdi siteye

    bende hala bu hatayı veriyor! of isimtescil of!!
  • 30-05-2010, 02:16:15
    #15
    yahu bir domain taşıyacağız yarım saat oldu açılmıyor
  • 30-05-2010, 03:02:48
    #16
    ns lerimi güncelleyeceğim anca yeni halledebildim biraz ağır çalışıyor
  • 30-05-2010, 11:40:59
    #17
    Ya böyle şirketin ben ..!!! Kaç saattir girmeye çalışıyorum çok acil bir sitemin nslerini değiştirmem gerek sürekli hacklenip duruyorum...
  • 30-05-2010, 13:54:04
    #18
    Git gel yapıyor. Bir bakıyorsun site var bi bakıyorsun Not Found diyor. Dün geceden beri böyle.