[konudışı]
Kullandığınız logo çok bilindik bir logo piyasada bazı forumlarda var, bence "İstanbul" yansıtan özgün bi logo daha güven verir. Açıkcası yorumlar olmasa ben logoyu gördükden 10sn sonra siteden çıkardım. Sadece bir tavsiye, logo firmalarının imajını ve misyonunu yansıtır.
[/konudışı]
Fikrinizi paylaştığınızdan dolayı teşekkürler,
Bununla ilgili acıkcası bilgimiz yoktu bununla ilgilenicez...