• 01-11-2009, 19:47:55
    #1
    Arkadaşlar İhs' de ki bir sorunum için ticket açtım, sitelerinde 7/24 ticket desteği yazmalarına rağmen, 3 saattir ticketıma cevap gelmedi.

    Ortalama kaç saat te yanıtlıyorlar ticketları ?
  • 01-11-2009, 19:51:04
    #2
    Pazar olmasının etkisi olabilir dostum
  • 01-11-2009, 19:52:03
    #3
    pRoFeSSioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazar olmasının etkisi olabilir dostum
    Bence de, ama o zaman 7/24 yazmalarını bir anlamı kalmıyor.
  • 01-11-2009, 19:55:31
    #4
    En fazla 5 dakikada cevap alıyorum Ihs'den
  • 01-11-2009, 20:03:49
    #5
    Platin üye
    Şuan benimde aynı 1.30 saat oluyor hala cevap yok
  • 01-11-2009, 20:25:37
    #6
    Bakalım, bekliyoruz.
  • 01-11-2009, 20:29:15
    #7
    Bana bugün transfer için açılan 2 ticket yarın sabah yanıtlanıcak büyük olasılıkla.
    Çok büyük bir sorun teşkil etmiyor bence.
  • 01-11-2009, 20:46:22
    #8
    Arayacaktım da, Pazar günü telefonla destek vermedikleri için arayamadım.

    Ama teşekkür ederim yinede

    Neyse sabaha kadar bekleyelim, yardımcı olmayan çalışan arkadaşlara teşekkürler.
  • 01-11-2009, 20:50:44
    #9
    Belki pazar diye elemanlar kaytarışa geçmiştir.Yoksa gece bile 5dk içinde geri dönüş yapıyorlar.İşlemleri gündüz mesai sattleri içinde gerçekleştiriyorlar.