Merhaba,
Network Solutions'dan 0.50$ kod ile domain almıştım 6 tane bir arkadaşın aracılığıyla ama 11 eylül günü domainler panelden uçmuş parka geçmiş.
Bu durumu yaşayan oldu mu başka?
Network Solutions'da Domainler Silindi
12
●995
- 13-09-2014, 21:03:07ben uzun zamandır mevcut kodlarla bu şekilde domain alıyorum,hiç başıma silinme,parka çekilme gibi durumlar gelmedi,dediğim gibi belki kendim aldığım aracı kullanmadığım için olabilir.Aracı kullanan arkadaşların çok önemli domainleri bu şekilde kayıt ettirmemeleri gerekir .
- 30-09-2014, 11:38:11ben r10 dan aracı ile aldım domainler 1-2 gün sonra uçtu geri ama aracıyı hatırlamıyorum