• 13-09-2014, 20:34:43
    #1
    Merhaba,


    Network Solutions'dan 0.50$ kod ile domain almıştım 6 tane bir arkadaşın aracılığıyla ama 11 eylül günü domainler panelden uçmuş parka geçmiş.

    Bu durumu yaşayan oldu mu başka?
  • 13-09-2014, 20:51:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi arkadaş aracılığınla aldınız hocam kullanıcı linki alsak ona göre bakmak lazım.O Kişiden alan kişilerinde silinip silinmediğide kıstas olabilir bu konuda.
  • 13-09-2014, 20:54:34
    #3
    Benimde basima gelmisti hatta eski mesajlarinda vardi gecen sene olmustu kod ile almistim bende domainleri geri alamadim park halinde kalmisti
  • 13-09-2014, 21:00:20
    #4
    Forumda birinden aldıysanız kullanıcı adı ekleyin hocam bizde bilelim en azından bayağı yüklü alanlar olmuştu bir zamanlar.
  • 13-09-2014, 21:03:07
    #5
    ben uzun zamandır mevcut kodlarla bu şekilde domain alıyorum,hiç başıma silinme,parka çekilme gibi durumlar gelmedi,dediğim gibi belki kendim aldığım aracı kullanmadığım için olabilir.Aracı kullanan arkadaşların çok önemli domainleri bu şekilde kayıt ettirmemeleri gerekir .
  • 13-09-2014, 21:05:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca ns firmasına msj atıp sordunuz mu?
  • 29-09-2014, 20:12:57
    #7
    Daha önce benimdde başıma geldi, nework solutions'a durumu iletirsen yardımcı oluyorlar.
  • 30-09-2014, 11:16:58
    #8
    Ben domainleri "arkadaş"tan değiş kendi kredi kartımla almıştım, 20 kadar domain aldım bir sıkıntı gözükmüyor şuan. sadece tek domainimi parkinge çektiler, mesaj attım, suspect hesap olarak gözüküyor dediler ve düzelttiler o kadar.
  • 30-09-2014, 11:38:11
    #9
    ben r10 dan aracı ile aldım domainler 1-2 gün sonra uçtu geri ama aracıyı hatırlamıyorum