ben uzun zamandır mevcut kodlarla bu şekilde domain alıyorum,hiç başıma silinme,parka çekilme gibi durumlar gelmedi,dediğim gibi belki kendim aldığım aracı kullanmadığım için olabilir.Aracı kullanan arkadaşların çok önemli domainleri bu şekilde kayıt ettirmemeleri gerekir .