• 25-01-2008, 12:23:49
    #1
    Fdx
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar isimtescilde olan bir domainimi baska bir domain serverine aktaracagım nasip olursa alan adı transfer codesini aldım ama ara sıra server de hata verior + code transfer sifremi girince sepete ekleyin dior.Ve 8 9 dolar veya ytl ücret istiyor daha önce böyle bir durum basına gelen(ler) varmı ?
  • 25-01-2008, 17:03:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    transfer i hiç bi firma babasının hayrına yapmıyo heralde....İsimtescili kötülüyelimde Nasıl kötülüyelim die düşünüyo herkes....
  • 25-01-2008, 17:04:41
    #3
    transfer de bir yıllık ücret ödemek gerekli ama bunun sonuncunda domainin de süresi bir yıl uzar.