• 21-08-2013, 12:39:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2TL karşılığı nsden domain kaydedenler vardı. Konuları aradım ama bulamadım. 0,5$ kaydetme olayı bitti mi?
  • 21-08-2013, 12:51:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yasaklandı hocam.
  • 21-08-2013, 12:56:53
    #3
    burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasaklandı hocam.
    Tamam teşekkürler. Konu kilitlenebilir.
  • 21-08-2013, 13:11:21
    #4
    Forumda atılan en mantıklı adımlardan biri olmuş. Teşekkürler..
    -----------------------------------
    Bu mesaj hesap makinesi ile gönderilmiştir.
    Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.