• 31-07-2013, 10:03:59
    #1
    arkadaşlar http://www.networksolutions.com/ da ki domainimi isimtescil e taşımak istiyorum ama nasıl yapabileceğimi bilmiyorum yardımcı olabilecek arkadaş var mı
  • 31-07-2013, 11:17:09
    #2
    iyisite.NET
    60 gün geçti mi ?
  • 31-07-2013, 11:21:43
    #3
    evet 3 ay ı geçti

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:21:08 --

    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 gün geçti mi ?
    evet hocam
  • 31-07-2013, 12:00:24
    #4
    ahmetshen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 3 ay ı geçti

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:21:43 -->-> Daha önceki mesaj 11:21:08 --



    evet hocam

    ransfer kodunu aldinmi oradan kardesim..
  • 31-07-2013, 12:03:24
    #5
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ransfer kodunu aldinmi oradan kardesim..
    Ben de takipteyim o bölümü bulamadım.
  • 31-07-2013, 12:04:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İki ay geçsin bende taşıycam hergün paneli kontrol etmekten bıktım.
  • 31-07-2013, 12:29:25
    #7
    Feyyaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ransfer kodunu aldinmi oradan kardesim..
    onu alamadım işte
  • 31-07-2013, 14:17:09
    #9
    Aksama bakayim unutmazsam hallederiz