• 02-02-2013, 12:29:18
    #1
    ...
  • 02-02-2013, 12:30:55
    #2
    .nl uzantısıda bende güzel domain üstadım.
  • 02-02-2013, 12:32:40
    #3
    Jenerik, Türkçe karakter barındırmıyor, .biz olması biraz kötü ama sonuçta domain çok rahat kurtarıyor uzantıyı, ee ayrıca yaşı da çok iyi.

    Kısaca beğendim, hayırlı olsun.
  • 02-02-2013, 14:45:06
    #4
    us uzantisi da bendedi uzatmadim duser takip et onuda alirsin. güzel isim
  • 02-02-2013, 19:22:25
    #5
    Yorumlar için teşekkürler.