• 16-01-2013, 15:20:56
    #1
    OnlineTezgah.Com
    .net uzantısı da dolu olan domain hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum. Paylaşırsanız sevinirim. Herkese iyi çalışmalar dilerim.
  • 16-01-2013, 15:29:31
    #2
    Ben beğendim, hayırlı olsun.

    Kişilerin kendi dükkanını açabileceği bir ticaret sitesi olabilir.
  • 16-01-2013, 15:34:00
    #3
    hem türkçe hem ingizce olması sıkıntı yaratır. yani hem markalaşma konusunda hemde google sıralamalarında sıkıntı yaratır.
  • 17-01-2013, 00:39:22
    #4
    Yorumlar için teşekkürler ...

    OnlineDestek
    OnlineAlisveris
    OnlineTicaret
    OnlinePazar
    OnlineMagaza

    tüm bunlar için de aynı şekilde mi düşünüyorsunuz ? Sıkıntı olur mu ?
  • 17-01-2013, 00:43:06
    #5
    benim şahsi düşüncem onları satıp daha kaliteli isimlere yönelmeniz olacaktır.
  • 17-01-2013, 01:29:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam. Güzel domain...
  • 17-01-2013, 10:11:38
    #7
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim şahsi düşüncem onları satıp daha kaliteli isimlere yönelmeniz olacaktır.
    Ya hepsi bende değil hani bunlar gibi kaliteli projeler için kullanılan (örneğin onlinedestek.com) domainler için de mi aynı şekilde düşünüyorsunuz diye sormak istemiştim neyse.

    Mesela bazı domainleri google örtüştürüyor, mesela chat ile sohbet gibi. Online de bu gibi bir kelime yani neredeyse Türkçeleşmiş bir kelime. Mesela Online Film izle kelimesinin tam aranma hacmi 300 k iken Canlı film izle kelimesinin ki ise 6 k dır.

    Yorumunuz için teşekkürler.


    mhrzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Güzel domain...
    Teşekkürler, daha iyileri sizlerin olsun inşallah ...
  • 18-01-2013, 19:26:09
    #8
    Abi tezgahı güzel yere açmışsın.. Güzel projelendirilebilir, çeşitli dükkan veya satış alanlarının oluşturulabileceği farklı formatta bir proje çok iyi olacaktır.. Tekrar tekrar Projelendirilebilir... )
  • 18-01-2013, 22:02:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir aralar onlinedestek.com un peşine düştüm sahibiyle görüşcektim projelendirmek için ama sonrada kaba geldi online kısmı kaba gibi duruyor