• 07-01-2013, 22:15:31
    #1
    Merhabalar

    Tarihi(.)net bugün kayıt ettim,

    Neler yapılır, ne eder, değerli yorumlarınızı bekliyorum.
  • 07-01-2013, 22:24:16
    #2
    örn; osmanli.tarihi.net
  • 07-01-2013, 22:30:16
    #3
    webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örn; osmanli.tarihi.net
    Teşekkürler
  • 07-01-2013, 22:39:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Subdomainler ile blog kurup bunlardaki son konuları anasayfaya çekebilirsin. Portal tarzı birşey.