Ne dilerseniz dileyin benden :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne dilerseniz dileyin benden :)
8
●
458
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Ne dilerseniz dileyin benden :)
11-11-2012, 22:16:40
#1
DomainAkademi
Her domain gibi bu da satılıktır. İlgili arkadaşlara kolaylık sağlanacaktır.
11-11-2012, 22:19:04
#2
selami
elinizdeki tüm domainleri bana vermenizi diliyorum, yerine getirmez iseniz cin çarpar
)
11-11-2012, 22:21:09
#3
Ahi Medya
yaşlı max 4 harfli projelendrilecek domain var mı?
11-11-2012, 22:29:41
#4
DomainAkademi
Ahi Medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaşlı max 4 harfli projelendrilecek domain var mı?
epua.com 8 yaşında godaddy de 3 gün süresi var teklif verebilirsiniz. 20$ da.
11-11-2012, 22:35:03
#5
Ahi Medya
bununla nasıl bir proje yürütebilirim fikir var mı
açılımı
11-11-2012, 22:41:04
#6
DomainAkademi
Ahi Medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bununla nasıl bir proje yürütebilirim fikir var mı
açılımı
Neye eğiliminiz olduğuna bağlı. Hiç olmadı video sitesi yaparsınız. Yada harflerden kelime türetmeye çalışın. Eğitim, eğlence vs.
12-11-2012, 10:26:59
#7
DomainAkademi
Domain açık arttırmaya çıkmıştır.
https://www.r10.net/com-amp-net/91469...ir-domain.html
12-11-2012, 16:47:50
#8
adoparking
açılmı şu olabilir Ekonomik Perakende Ucuz Alışveriş (EPUA)
12-11-2012, 18:50:47
#9
fatihnet
Öncelikle Daha çok diliyorum ve domainlerin paylaşımını istiyorum..
Hayırlı olsun...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler