• 16-10-2012, 12:30:35
    #1
    arkadaşlar yeni bir site aldım ,wiox.net ne kadar eder fiyati fikilerinizi alabilirmiyim ?
  • 16-10-2012, 14:34:33
    #2
    Daha site ile alan adı arasındaki farkı bilmeyen biriü bugün aldığı domain'i pazarlayıp köşe olma hayallerinden derhal vazgeçmeli. Beş kuruş etmez. 15 TL reg parasını boşa vermişsin.
  • 16-10-2012, 15:07:21
    #3
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    iyidost01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni bir site aldım ,wiox.net ne kadar eder fiyati fikilerinizi alabilirmiyim ?
    w-x karakterleri domainler için ciddi değer düşümüdür. 4 harf uzantılarda Net ve diğerleri de aynıdır. Premium harfler haricinde 4 harf domainler pek değer arz etmiyor artık.
    12 $ 19 $ gibi fiyatlarla .com uzantılı domainler almak mümkün. Jenerik ve premium harflerin oluşturmadığı domainler elbetteki..

    bir projen yok ise değeri de yok, satışı zor bir alan adı ama olur ya projelendirmek isteyen birisi olur o zaman bir teklif ile alır.

    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha site ile alan adı arasındaki farkı bilmeyen biriü bugün aldığı domain'i pazarlayıp köşe olma hayallerinden derhal vazgeçmeli. Beş kuruş etmez. 15 TL reg parasını boşa vermişsin.
    Bir kaç sene önceye kadar açtığın konulara bir bak insanları sonra eleştir. Burası bir yardımlaşma platformu insanlar öğrenecek.
  • 16-10-2012, 15:08:43
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyidost01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni bir site aldım ,wiox.net ne kadar eder fiyati fikilerinizi alabilirmiyim ?
    Domain işler serbest piyasa olduğu için alan adınız para edebilirde etmeyebilirde.Örneğin alan adınızı ufak bir taramada ufak bir web radyo kurulu.Potansiyel varmı diye bakarsak eğer ,bir anlamıda yok.O yüzden reg fee diye tabir ettiğimiz alan adı kayıt parası anca eder şuanlık.Ama aklında bir projen vardır ilerde belki milyon dolar eder.O yüzden ne olacağını bilemeyiz.

    İlk başladığımda bu işlere senin aldığın domainden daha kötü domainler almışlığım var.Kafana takma.O yüzden aklına yatan bir proje oluştur.Bir blog aç ve onun parasını çıkarmaya bak derim ben.
    Kolay Gelsin.
  • 16-10-2012, 16:12:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam şuan için reg free eder. Diğer arkadaşlarında belirttiği gibi düzgün projelendirilirse ilerde belki milyon dolar denir.
  • 16-10-2012, 17:01:15
    #6
    Projelendirilip birşeyler yapılırsa fiyat istenebilir. Ancak diğer arkadaşların demeye çalıştığı gibi şuan reg fee (reg free diye bi tabir yoktur) eder.