• 18-10-2012, 14:04:55
    #10
    Bence domian güzel satmak yerine güzel bir tasarımla reklam alsan bundan fazlasını kazanırsın THY reklamı yeter sana
  • 18-10-2012, 14:07:39
    #11
    Güzel domain, hayırlı olsun (bu arada domain sizde mi?)
  • 18-10-2012, 16:14:05
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O domain Nokta'nın diye biliyorum. Yanlış mıyım?
  • 18-10-2012, 16:44:46
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    .net noktada
  • 19-10-2012, 00:57:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nokta da olmayan nadir domainlerden biri