• 09-10-2012, 18:39:36
    #1
    Merhabalar, bugün "O'ndan Net" ve "ON'dan Net" diye düşünerek ondan (.) net domainini aldım, güncel blog kurmayı düşünüyorum, sizce ne yapılabilir?
  • 11-10-2012, 23:21:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bugün "O'ndan Net" ve "ON'dan Net" diye düşünerek ondan (.) net domainini aldım, güncel blog kurmayı düşünüyorum, sizce ne yapılabilir?
    Gece 10 DAN sabah 10'a kadar sonra yayın yapan bir site yap.Film olur,yazılar olur,forum vb
  • 12-10-2012, 11:05:05
    #3
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece 10 DAN sabah 10'a kadar sonra yayın yapan bir site yap.Film olur,yazılar olur,forum vb
    Bu ilginç domaine bu ilginç fikir iyi gider

    Bu Mesaj Mobilden Gönderilmiştir