Ondan Net Görüşleriniz ?
2
●406
- 09-10-2012, 18:39:36Merhabalar, bugün "O'ndan Net" ve "ON'dan Net" diye düşünerek ondan (.) net domainini aldım, güncel blog kurmayı düşünüyorum, sizce ne yapılabilir?
- 11-10-2012, 23:21:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gece 10 DAN sabah 10'a kadar sonra yayın yapan bir site yap.Film olur,yazılar olur,forum vbWebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2012, 11:05:05Bu ilginç domaine bu ilginç fikir iyi giderBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Mesaj Mobilden Gönderilmiştir