Diyabetik * Net
Domain hakkında fikir ve düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Herkese İyi çalışmalar dilerim. Saygılar.
Diyabetik
5
●344
- 01-10-2012, 23:44:32Dün düşen domainlerden, bagimli.net ile birlikte uzun süre düşündüm bu iki domaini alsam mı diye ama .net domain almamak için kendimi gaza getirdim almadımMrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ancak güzel domain bence, sağlık ile ilgili sektörel bir site ile kâr getirecektir. Ayrıca, diyabetik ayak olarak bilinen (Allah düşmanımın başına vermesin) hastalık için özel üretilen çorap markalarına da satılabilitesi yüksek...
hayırlı olsun...

