• 01-10-2012, 23:41:20
    #1
    Diyabetik * Net

    Domain hakkında fikir ve düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Herkese İyi çalışmalar dilerim. Saygılar.
  • 01-10-2012, 23:44:32
    #2
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyabetik * Net

    Domain hakkında fikir ve düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Herkese İyi çalışmalar dilerim. Saygılar.
    Dün düşen domainlerden, bagimli.net ile birlikte uzun süre düşündüm bu iki domaini alsam mı diye ama .net domain almamak için kendimi gaza getirdim almadım

    Ancak güzel domain bence, sağlık ile ilgili sektörel bir site ile kâr getirecektir. Ayrıca, diyabetik ayak olarak bilinen (Allah düşmanımın başına vermesin) hastalık için özel üretilen çorap markalarına da satılabilitesi yüksek...

    hayırlı olsun...
  • 01-10-2012, 23:45:18
    #3
    daha önce bendeydi hayırlı olur inş
  • 01-10-2012, 23:50:24
    #4
    Domain in seceresi belli o domainciden diger domincaiye geçmiş

    bende gördüm kararsız kalmıstım, umarım başka domainciye değilde son kullanıca geçer inş.
  • 01-10-2012, 23:51:54
    #5
    Hayırlı olsun hocam, hayrını görün..
  • 01-10-2012, 23:55:18
    #6
    Teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için, ben de dünden bu yana düşünüp durdum, karar veremedim ancak en son yine baktım kimse almamış en azında yabancıların eline geçmesin diye aldım, bakalım neler getirecek