Çok kere 500 TL ilan verip alıcı bulamadım. Aldığım fiyat 475 tl iken hemde.
Merak ettim R10 için değeri ne bu domainin.
Veli.net
Tam 1 yıldır PR4 bir ara PR5 e bile çıkmış bir domain. Buyrun yorumlarınızı bekliyorum.
Bir de yorum alalım
3
●196
- 18-12-2010, 21:52:35Domain çok güzel. yalnız. malum piyasa. elbette piyasanın malum olması domain satarken zarar edilecek anlamına gelmiyor.
yalnız şahsi kanaatim. 500 tl iyi fiyat. 475'e de verseniz Allah Bereket versin demek lazım. PR4 olması zaten link satışlarından " link satışını bilen arkadaşlar " verdikleri parayı çıkartabilirler. - 18-12-2010, 21:52:41İsim olarak düşünürsek o fiyatı çoktan geçmesi lazım diye düşündüm.. Öğrenci velisi diye düşünürsem ise pek müşteri çıkmaz.zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2010, 22:09:52PR4 domainler 80-150 arası gidiyor.475 iyi vermişler keşke verseydiniz.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle