Hostcu adlı üyeden alıntı:
daha jenerik bişey aradım ben. mesela kraloyun boş görsem ben almazdım zaten aklıma da gelmezdi ama oyunstar çok hoş bir isim. tercih meselesi tabii ki. her ikisinin de kalitesine lafım yok tabii ki.
10
●1.134