• 12-11-2010, 19:25:37
    #1
    gerek kalmadı satmıyor...
  • 12-11-2010, 19:27:21
    #2
    üste para veririm satacaksam ben olsam
  • 12-11-2010, 19:31:00
    #3
    "O" harfi yerine "0" sayısını kullanmak domainin değerini "0" yapmış.
  • 12-11-2010, 19:32:38
    #4
    pardon sayı değil harf var
  • 12-11-2010, 21:49:04
    #5
    evet satın alacağım. fiyat için teşekkürler.
  • 13-11-2010, 17:49:23
    #6
    neyse gerek kalmadı o aralıkta satmaya niyeti yokmuş
  • 13-11-2010, 19:46:45
    #7
    Ben olsam para vermem.
    Bedava alsam kullanmam.
  • 14-11-2010, 01:12:36
    #8
    domainin değerinden değil bu isimde online oyun hazırladım bu yüzden almak istedim bayağıdır net uzantısı boştu sorgulattırdıktan bir kaç gün sonra baktım alınmış projede yapılmadığını görünce almak istedim birden arkadaşın gözünde değerlendi herhalde