• 21-10-2010, 20:32:14
    #1
    Merhaba arkadaslar
    İTÜ'den elektrikli minibüs‎ haberini duyunca
    elektrikliminubus . com ve .net uzantilarini aldim.. ileride is yaparmis sizce..
  • 21-10-2010, 20:34:35
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Domaini yanlış almışsınız.

    Minübüs değil minibüstür
  • 21-10-2010, 20:40:05
    #3
    Her zaman derim ... Bir domain alacaksanız önce o domainde kullanılacak kelimeleri TDK sözlüğünden kontrol edin diye

    Minübüs - YANLIŞ
    Minibüs - DOĞRU

    YALNIŞ - YANLIŞ
    YANLIŞ - DOĞRU

    YANLIZ - YANLIŞ
    YALNIZ - DOĞRU

    örnekler çoğaltılabilir. Ama lütfen biraz daha dikkat edelim. Sonuçta alan adlarını tescil ederken en az 15 Tl ücret ödüyoruz. Boşa gitmesin.

    Saygılar
  • 21-10-2010, 20:41:57
    #4
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini yanlış almışsınız.

    Minübüs değil minibüstür
    tesekkur ederim ben dikkatimi cekmedi biraz aceleye geldi ama
    elektrikli minibus . com aldim
  • 21-10-2010, 20:43:52
    #5
    Yazık oldu paranıza, iş yapmaz..
  • 21-10-2010, 20:47:26
    #6
    İnşallah boşuna para vermemiş olursunuz.. Bence bu domain Reg Fee :S

    Hayırlısı olsun.

    metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesekkur ederim ben dikkatimi cekmedi biraz aceleye geldi ama
    elektrikli minibus . com aldim
  • 21-10-2010, 21:10:17
    #7
    birsey olmas hic olmazsa icimde kalmadi tesekkur ederim.. yorumlar icin.
  • 21-10-2010, 21:29:53
    #8
    Biraz beklemeniz gerekicek sanırım, genciz bekleriz diyorsanız sorun yok
  • 21-10-2010, 22:11:13
    #9
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz beklemeniz gerekicek sanırım, genciz bekleriz diyorsanız sorun yok
    2011 de satisina baslanacagi icin erken aldim..