• 18-09-2010, 22:33:40
    #1
    satacağım domaini.en rahat kaça satarım sizce.yoksa regfee mi^^
  • 18-09-2010, 23:38:20
    #2
    bu ne ki üstad powerbb bir şeyin markası falan mı veya türkçe manasımı iyi
  • 18-09-2010, 23:40:21
    #3
    power body building konusunda bir ingilizce site açılabilir.

    veya bir marez forum türü bir forum açılabilir.

    powerbb ismi ile bir forum scripti yapılabilir vs vs
  • 18-09-2010, 23:43:25
    #4
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    power body building konusunda bir ingilizce site açılabilir.

    veya bir marez forum türü bir forum açılabilir.

    powerbb ismi ile bir forum scripti yapılabilir vs vs
    bana göre reg fee eder.
  • 19-09-2010, 01:27:52
    #5
    fikrin için sağol