• 18-09-2010, 18:17:48
    #1
    Arkadaşlar görüşlerinizi rica ediyorum.
    Ederi nedir?
  • 18-09-2010, 18:23:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Grooveshark tarzı bir site yapılabilir.Domain hoşuma gitti
  • 18-09-2010, 19:40:41
    #3
    Bana göre hiç bir ederi yok.
  • 18-09-2010, 20:15:35
    #4
    ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre hiç bir ederi yok.
    O zaman
    7x24muzik.com
  • 18-09-2010, 20:26:37
    #5
    Cnq
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun.bi an için güzel gibi duruyor fakat ben beğenmedim.
  • 18-09-2010, 20:41:01
    #6
    Proje olmadıkça, Reg fee.
    Hem ingilizce hem rakam var hem x var d:
  • 18-09-2010, 21:10:49
    #7
    İngilizce'de 7x24 diye bir tabir yok...

    24x7 var...
  • 18-09-2010, 21:19:17
    #8
    DomainUsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce'de 7x24 diye bir tabir yok...

    24x7 var...
    Türkçe de 7gün 24saat daima kullanılan bi tabir.
  • 18-09-2010, 21:34:16
    #9
    gozdenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe de 7gün 24saat daima kullanılan bi tabir.
    Farkettiniz mi bilmiyorum, İngilizce'de yazmışım...


    Türkçe'de 7x24 kullanılır ama music diye bir şey yok...