YeniSene.Com
Evet arkadaşlar, domain için düşünceleriniz neler? Ne tür projelere gider? Satışa çıkarılsa ortalama değeri ne olur? Bu konularda fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Herkese teşekkür ediyorum. Saygılar.
Nice Years ;) Mutlu Yeni Yıllar ...
8
●400
- 15-09-2010, 14:18:17yeni sene diye bir tabir yok.
yeni yıl var, mutlu yıllar var, iyi seneler var.
söylenişi kulağa da hoş gelmiyor.
boşuna alınmış bir domain. - 15-09-2010, 16:23:35Turank haklı boşuna almışsınız.turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2010, 18:36:22turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülene yani dilbilgisi kitabından ya da deyimler sözlüğünden bakıp mı domain alalım ?GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vinjo diye bir şey mi var ? ya da buna benzer bir sürü domain var ?
domain hoşunuza gitmemiş olabilir, bunu anlarım da böyle bir tabir yok ne demek?
yıl = sene 'dir. sen ister kullan ister kullanma...
bence saçma da olsa yine de yorumunuz için teşekkürler
- 15-09-2010, 18:46:35birşey sorayım sayın mr legend

konunun başlığını neden Nice Years
Mutlu Yeni Yıllar ... yazdınızda Yeni Sene yazmadınız?
- 15-09-2010, 20:39:57turank kardeşim ben kendime özgü olarak açmış olduğum konularda başlık olarak bizzat domainin kendi ismini kullanmamaya özen gösteriyorum. O manada bu şekilde yazmıştım. Yoksa ben normalde en az yıl kadar seneyi de kullanan birisiyim.
Neyse dediğim gibi sizin hoşunuza gitmemiş olabilir, saygı duyarım. Ama, işte aması var, o da dediğim gibi
