• 14-09-2010, 22:48:10
    #1
    YeniSene.Com

    Evet arkadaşlar, domain için düşünceleriniz neler? Ne tür projelere gider? Satışa çıkarılsa ortalama değeri ne olur? Bu konularda fikirlerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Herkese teşekkür ediyorum. Saygılar.
  • 14-09-2010, 22:49:03
    #2
    yılbaşı domaini olur, yılbaşı hediyeleri yılbaşı partileri hakkında bilgiler falan paylaşabilirsiniz
  • 14-09-2010, 23:17:35
    #3
    yenisene ne getirir bilinmez ama Bence Domaine her proje yakışır...
    hayırlı olsun Güzelin ötesinde bir domain.
  • 15-09-2010, 13:16:06
    #4
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
  • 15-09-2010, 14:18:17
    #5
    yeni sene diye bir tabir yok.
    yeni yıl var, mutlu yıllar var, iyi seneler var.
    söylenişi kulağa da hoş gelmiyor.
    boşuna alınmış bir domain.
  • 15-09-2010, 16:23:35
    #6
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni sene diye bir tabir yok.
    yeni yıl var, mutlu yıllar var, iyi seneler var.
    söylenişi kulağa da hoş gelmiyor.
    boşuna alınmış bir domain.
    Turank haklı boşuna almışsınız.
  • 15-09-2010, 18:36:22
    #7
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni sene diye bir tabir yok.
    yeni yıl var, mutlu yıllar var, iyi seneler var.
    söylenişi kulağa da hoş gelmiyor.
    boşuna alınmış bir domain.
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turank haklı boşuna almışsınız.
    ne yani dilbilgisi kitabından ya da deyimler sözlüğünden bakıp mı domain alalım ?

    vinjo diye bir şey mi var ? ya da buna benzer bir sürü domain var ?

    domain hoşunuza gitmemiş olabilir, bunu anlarım da böyle bir tabir yok ne demek?

    yıl = sene 'dir. sen ister kullan ister kullanma...

    bence saçma da olsa yine de yorumunuz için teşekkürler
  • 15-09-2010, 18:46:35
    #8
    birşey sorayım sayın mr legend

    konunun başlığını neden Nice Years Mutlu Yeni Yıllar ... yazdınızda Yeni Sene yazmadınız?
  • 15-09-2010, 20:39:57
    #9
    turank kardeşim ben kendime özgü olarak açmış olduğum konularda başlık olarak bizzat domainin kendi ismini kullanmamaya özen gösteriyorum. O manada bu şekilde yazmıştım. Yoksa ben normalde en az yıl kadar seneyi de kullanan birisiyim.

    Neyse dediğim gibi sizin hoşunuza gitmemiş olabilir, saygı duyarım. Ama, işte aması var, o da dediğim gibi