• 13-09-2010, 21:26:14
    #1
    Arkadaşlar fikirleriniz lütfen.
  • 14-09-2010, 09:07:13
    #2
    projelik domain, değerlendirilecek bir şeyi yok bence...
  • 14-09-2010, 10:18:58
    #3
    Esasında herşey çok açık ve net değil mi?
  • 14-09-2010, 12:16:44
    #4
    ben yazınca "turank yine muhalefet" oluyor.
    kayıt tarihi 1 ağustos 2010.
    inşallah 1 ağustos 2011'de unutmazsam birşeyler yazarım.
    unutursam düşeceği zaman yazarım.
  • 15-09-2010, 18:13:03
    #5
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yazınca "turank yine muhalefet" oluyor.
    kayıt tarihi 1 ağustos 2010.
    inşallah 1 ağustos 2011'de unutmazsam birşeyler yazarım.
    unutursam düşeceği zaman yazarım.
    Değerli arkadaşım emin ol bunu sana 1 Ağustos 2011 de kaptırmayacağım.
  • 15-09-2010, 18:20:25
    #6
    gozdenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşım emin ol bunu sana 1 Ağustos 2011 de kaptırmayacağım.
    arkadaşım, sen benim ne kasdettiğimi anlamamışsın ki yeni nesil fikirlerden bahsediyorsun.

    inşallah güzel bir proje olur da kaptırmazsın.

    bir tavsiyem var; kendinize değil de başkalarına ait fikirleri paylaşırsanız daha güzel reyting yakalarsınız.
  • 16-09-2010, 20:49:35
    #7
    Espirilerinizle soğuk rüzgarlar estirdiniz.