• 25-08-2010, 21:27:45
    #10
    Çok güzel olmuş artık bir antibjk de var derler
  • 25-08-2010, 22:01:28
    #11
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ous bir beşiktaşlı olarak seni kınıyorum şaka bi yana antifener antibjk nereye gidio bu olay
    valla bilmiyorum hacı antifb aldığımda analytics attım 1 haftada 35 k gördüm D:
    UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş artık bir antibjk de var derler
    haha eyw D: