• 23-08-2010, 11:07:39
    #1

    2005 - 2006 - 2007 - 2008 webarchive kayıtlıdır. Sayabildiğim 35'den fazla uzantısı doludur.

    Proje : phpBB3 ile adsense destek ve yardımlaşma sitesi kurmak istiyorum.

    Düşünceleriniz neler, ederi nedir ?
  • 23-08-2010, 11:09:38
    #2
    17:25) Or GeneraL: adsense.gen.tr

    (17:25) ' Er: ahah
    boş mu ?
    (17:25) Or GeneraL: evet

    (17:25) ' Er: alaım
    alalım


    bukadar olur
  • 23-08-2010, 11:12:51
    #3
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17:25) Or GeneraL: adsense.gen.tr

    (17:25) ' Er: ahah
    boş mu ?
    (17:25) Or GeneraL: evet

    (17:25) ' Er: alaım
    alalım


    bukadar olur
    Ne zaman oldu hocam bu ? Ben bu domaini dün regledim ancak haftasonu nedeniyle bugün aktifleştirildi.
  • 23-08-2010, 11:13:37
    #4
    Dün 17:25 ' de
  • 23-08-2010, 11:40:32
    #5
    Kime niye kime kısmet.

    Başka yorum yapacak yok mu ? Bu kadar mı kötü ?
  • 23-08-2010, 12:12:33
    #6
    BDJ
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun güzel domain
  • 23-08-2010, 12:13:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel domain hayırlı olsun..
  • 23-08-2010, 12:16:08
    #8
    hayırlı olsun...
  • 23-08-2010, 12:24:53
    #9
    Yorumlar için teşekkürler, ancak blog mu forum mu karar veremedim.