Sizce Nasıl Domain? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Nasıl Domain?
18
●
860
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Sizce Nasıl Domain?
1
2
3
17-08-2010, 15:29:50
#10
seenone67
Üyeliği durduruldu
düşünceleriniz için teşekkürler.
17-08-2010, 15:33:31
#11
RQ7
güzel domain www. kısmını kaldırırsan daha da güzel olr
17-08-2010, 15:43:06
#12
DizayNet
w.wwebtasarim.com diye sub domain alırsanız çok güzel ve eğlenceli olabilir.
17-08-2010, 15:44:22
#13
ismail
pembe olmamıs ayrıca title daki türkce karakter hatalarını düzeltmeni öneririm.basarılar
17-08-2010, 16:01:26
#14
Engin Z
Domain güzel fena değil. İçeriğine de güzel bir tasarım yaparsanız bana kalırsa daha iyi olur. İçerik biraz zayıf kalmış
geliştirilmesi gerekiyor..
Hayırlı olsun..
17-08-2010, 18:05:45
#15
seenone67
Üyeliği durduruldu
Flash ' yeni öğreniyoruz o yüzden böyle iğrenç
daha yeniyiz flashta.
19-08-2010, 13:10:39
#16
manly
projelendirilebilir bir domain
21-08-2010, 11:22:42
#17
seenone67
Üyeliği durduruldu
manly adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
projelendirilebilir bir domain
teşekkürler.
21-08-2010, 12:23:17
#18
seohocasi
DizayNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
w.wwebtasarim.com diye sub domain alırsanız çok güzel ve eğlenceli olabilir.
yaratıcı bir fikir
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler