Merhaba arkadaşlar.
Bir kaç tane alan adı kayıt ettim. 3'ünü 6. ayda, birini bir kaç gün önce. net olanlar; ofef, ubeb, avev / .org; ucuk
10 yıl uzatayım dursunlar diyorum. Sizce uzatmalı mıyım?
Ayrıca elimde 4 harf .net listesi var. Bazılarının .org ve .com uzantısı dolu .net boş. Bunları almalı mıyım?
Alan adı konusunda bilgili değilim. 5-6 aydır kayıt ediyorum. Ondan önce sadece kullanmak için kayıt eder ve kullanmadığımı panelde tutmazdım.