• 02-08-2010, 13:16:31
    #1
    2e9.net i bıraz önce regledim güzelmi satsam ne kadar eder açıkcası satmak için regledim en azından reg parasını kurtarsın yeter
  • 02-08-2010, 13:27:33
    #2
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2e9.net i bıraz önce regledim güzelmi satsam ne kadar eder açıkcası satmak için regledim en azından reg parasını kurtarsın yeter
    NLL-LNN olmadığı için TR piyasasında RegFee..
  • 02-08-2010, 13:32:59
    #3
    domain fiyatını bile çıkarmazmı
  • 02-08-2010, 13:36:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para edeceğini sanmam kardeş bu domaınlerden cook var düşen
  • 02-08-2010, 13:41:30
    #5
    o zaman elimde kaldı
  • 02-08-2010, 13:49:30
    #6
    Boşuna kaydetmişsin
  • 02-08-2010, 14:14:22
    #7
    blog açmaya karar verdim
  • 02-08-2010, 14:24:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2e9.net i bıraz önce regledim güzelmi satsam ne kadar eder açıkcası satmak için regledim en azından reg parasını kurtarsın yeter
    reglemekden önce reg parası cebindeydi kurtarılmaya ihtiyacı yoktu