HitcH adlı üyeden alıntı:
Sedo'da onlarca domain / site sattım. 1 kez alıcı ile muattap olamadım.
Sende muattap olmamıssın. Ben sana söyleyeyim.
Sana bir mail geldi.
xx domaini almak istiyorum, domaini sedo'da sattıgınızı gördüm. xx şirketinde yöneticiyim felan yazıyor.. Ne kadar istiyorsunuz felan diye sormustur.
Sende xx istiyorum demissindir. Sonucu appraisal sirketine tasıyacagı için, önce paypal / escrow konusunda tartışmıştır. Simdi sana xx şirketine appraisal yaptıralım, sonra domaini alayım der. Appraisal parasınıda sen öde der.
Başıma geldi bir kaç kez. Daha doğrusu, ilk mailde çözdüm olayı. Ama olayların ilerleyişi bu şekilde oluyor.
Kısacası, o adam bu domaini almaz.
evet benzer bi mail trafigi oldu. hakli olabilirsin.
Bu arada sedo uzerinden hic domain satmadim, ilan cok verdim ama genelde paypal uzerinden birebir msn/forum uzerinden halletim.
Sedo nasil ? paranin gecmesi ne kadar zaman aliyor ?