Bornova sokağı benim bildiğim kadarıyla bir ucu Kıbrıs Şehitleri'ne ve oradan 2. Kordon'a, diğer ucu (eskiden asıl Bornova Sokağı denen yer) limana çıkar. Bornova sokağının eskiden börekçisi çok meşhurdu. Az börek yemedik 80'lerin sonları, 90'ların başlarında. Öyle hatırlıyorum, daha güzel. Kıbrıs Şehitleri'ne çıkmadan hemen evvelki seyyar kumpircinin kumpiri gibisini ise halen bulamam. Öyle yapan yok. Kumpircinin kendisi de yok artık

Peh...20 sene olmuş.
Alsancak stadı aslında Alsancak olarak bilinen bölgenin biraz dışında kalır. Altay'ın kendi stadı da diyebiliriz. Eskiden o bölgede Sümerbank depoları vardı. 90 ya da 91 senesinde büyük bir yangında kül oldu. Önünden dolmuşla geçerken sıcağa zor dayanmıştık. Alsancak deyince aklıma eski Konak-Karşıyaka dolmuşları gelir. Eve dönerken Alsancak'tan ters yönde dolmuşa biner, gidiş-dönüş deyip çift bilet öderdik. Böylece önce Konak'a, orada inmeden Karşıyaka'ya dönerdik. Sebebi de yolda kalmamaktı. Konak'ta yüzlerce kişinin dolmuş kuyruğunda olduğunu görebilirdiniz.
Konu dışına çıktık ama anılarım fena canlandı
Alsancak isim olarak çok güzel, alan adı değerleme için info uzantısına çok bir şey diyemeyeceği m

Ancak proje olarak her uzantısı iş yapar. Bir de diğer uzantılarında ne olduğu önemli tabii.
Güzel alan adı Zwolle, tebrik ederim