selam arkadaşlar
Zekat . net domaini hakkındaki düşüncelerinizi alabilirmiyim?? para eder mi bu domain arkadaşlar. yorumlarsanız sevinirim. Ramazan ayına yaklaştığımız bu günlerde sizlerinde düşüncelerini almak isterim...
Teşekkurler.
Bu jenerik para edermi ???
9
●512
- 19-07-2010, 13:49:41
- 20-07-2010, 08:50:44Başka fikri olan arkadaş var mıdır?
Sosyal yardımlaşma türü bişiler yapsa tutar mı acaba ? - 20-07-2010, 10:21:37zekat kelimesi adı üstünde.
başka hiçbir projeye gitmez.
ayrıca ramazan'daki olay zekat değil fitredir.
domain satılıksa pm alabilirim. - 20-07-2010, 19:06:25domain bende değil almayı düşünüyordum ama çok heyecanlandıracak bişey çıkmadı
bende pek üstüne düşmedim.