• 15-07-2010, 01:45:42
    #1
    Uzatmayayım, üç sorum var:

    1. Alan adı, satın aldığımdan beri kapalı duruyor. Kapalı haliyle ne kadar eder?

    2. İçine bir şeyler koysam, SEO falan kassam ne kadar eder?

    3. Seçimlere doğru mu satayım, şimdi mi satayım?

    (Mühim not: "Reg fee" diyecek olan arkadaşları direkt dedelere havale edeceğim )
  • 15-07-2010, 04:14:49
    #2
    bence iletişime geçmeyi dene sonra alırlarsa satma yoluna git.Şahsi fikrim.hayırlı olsun.
  • 15-07-2010, 10:06:55
    #3
    BarUn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Mühim not: "Reg fee" diyecek olan arkadaşları direkt dedelere havale edeceğim )
    reg fee aslında kayıt ücreti demek.
    bu domain için kayıt ücreti vermek de gereksiz bir harcama olur.
    kanaatimce reg fee bile değildir.

    neden böyle söyledim:

    bir kere akp'nin resmi sitesi var.
    adamlar bu domaini almaz.
    akp karşıtlarından veya yandaşlarından birisi alıp faaliyete açtığında ise içerikten veya muhtemel risklerden dolayı siteyi kapattırabilirler. çünkü parti isimleri marka tescili yapılmasına gerek duyulmadan özel korumaya alınıyor.
  • 15-07-2010, 11:35:54
    #4
    @turank; hakikaten forumda kural falan olmasa "dedeler"e link verirdim . E iyi madem Nokia'nın sitesi var diye nokia.org para etmez, Hürriyet'in sitesi var diye hurriyet.net para etmez...

    Bu nasıl bir mantıktır ya, R10'un kalitesi bu kadar düştü mü hakikaten? Şuraya dünyanın en pahalı alan adını, seХ.com'u falan getirsek iki-üç arkadaş gene "bir sürü ***** site var iş yapmaz, reg fee" der .

    @turank; sana tavsiyem Domain Appraisals bölümündeki bütün konulara tek tek "para etmez, reg fee" mesajı atman. Belki bir-iki enayi elindeki iyi alan adlarını hakikaten kayıt parasına satar sana, sen de sevinirsin .

    @Emperor; doğru diyorsun da siyasi görüşlerim yüzünden onlarla görüşmem tehlikeli olabilir :P
  • 15-07-2010, 12:04:14
    #5
    BarUn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    (Mühim not: "Reg fee" diyecek olan arkadaşları direkt dedelere havale edeceğim )
    Dedeler kim?

    Domainin süper dünya kadar para eder. bence satma 10 yıl daha uzat. 10 yıl sonra çok daha iyi para eder..
  • 15-07-2010, 12:05:25
    #6
    xiyix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedeler kim?

    Domainin süper dünya kadar para eder. bence satma 10 yıl daha uzat. 10 yıl sonra çok daha iyi para eder..
    10 yıl sonra akepe kalırsa para eder
  • 15-07-2010, 12:57:48
    #7
    1)Domain çok uzun
    2)neredeyse kimse partinin tam adını kullanmıyor. zaten parti kendi adının "Ak Parti" olarak kullanılmasını istiyor. Muhalefet "AKP" kullanıyor
    3) kimse partiyi Adalet ve kalkınma partisi diye google'da aratmıyor ( geçen ay sadece 1900 kez aranmış )
    4) Google'da genelikle parti Ak Parti veya AKP olarak aranıyor

    Malesef domain piyasasında domainin değeri reg fee ancak sektör dışında Ak Parti üyesi yada bir il örgünten biri çıkıp 1000 TL'de verebilir yani domainin işi talihine kalmış.
  • 15-07-2010, 13:09:47
    #8
    Vallahi komiksiniz ya . akp.com'la gelsem "akp.org.tr zaten var, reg fee" diyecek birileri . Yönetici arkadaşlar konuyu kilitleyebilir, yeterince güldüm .
  • 15-07-2010, 13:11:27
    #9
    xiyix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedeler kim?

    Domainin süper dünya kadar para eder. bence satma 10 yıl daha uzat. 10 yıl sonra çok daha iyi para eder..
    Dede'ler derken sanırım inci sözlükten bahsediyor arkadaş.