@turank; hakikaten forumda kural falan olmasa "dedeler"e link verirdim

. E iyi madem Nokia'nın sitesi var diye nokia.org para etmez, Hürriyet'in sitesi var diye hurriyet.net para etmez...
Bu nasıl bir mantıktır ya, R10'un kalitesi bu kadar düştü mü hakikaten? Şuraya dünyanın en pahalı alan adını, seХ.com'u falan getirsek iki-üç arkadaş gene "bir sürü ***** site var iş yapmaz, reg fee" der

.
@turank; sana tavsiyem Domain Appraisals bölümündeki bütün konulara tek tek "para etmez, reg fee" mesajı atman. Belki bir-iki enayi elindeki iyi alan adlarını hakikaten kayıt parasına satar sana, sen de sevinirsin

.
@Emperor; doğru diyorsun da siyasi görüşlerim yüzünden onlarla görüşmem tehlikeli olabilir :P