• 10-07-2010, 02:09:14
    #1
    Arkadaşlar bu domaini satıp satmama konusunda kararsızım. Belki ileride bişeyler yaparım elim bollaşır üzerine düşer uğraşırım diyorum. 2011 eylül ayına kadar süresi var zaten.

    Sizce ne yapayım satayımmı , dursun mu , satsam ne kadar eder, aranızda satın almayı düşünüp teklif verecekler varmıdır bi yoklayım istedim.
  • 10-07-2010, 12:36:53
    #2
    teklif gelir gelmesine de istediğiniz fiyatı veren çıkar mı ona bakmak lazım. ederi xx üst seviye xxx alt seviye arasıdır ama dediğim gibi şu sıralar satış için uygun günler değil.
  • 10-07-2010, 21:58:30
    #3
    5 para etmez dermişim
  • 11-07-2010, 04:43:47
    #4
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 para etmez dermişim
    5 para etmez tabi. 5 para diye bir para birimi tanımıyorum ben cano

    Benim istediğim xx -xxx tl arasında bi miktar zaten. Öyle uçuk teklifler aramıyorum. Birde şu aralar piyasanın açıldığını düşündüğüm için bekledim birazda.

    Daha açılmamış anlaşılan piyasa

    Siz genede verin arkadaşlar tekliflerinizi bende sizlere geri dönüş yapayım.
  • 11-07-2010, 04:46:24
    #5
    reg fiyatına alırım
  • 11-07-2010, 05:43:47
    #6
    iGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reg fiyatına alırım
    Teklifin için teşekkür ederim 1 yıldan fazla süresi olduğu için benim için düşük bir teklif.
  • 11-07-2010, 20:03:39
    #7
    Bu bölüm fazla aktif olmadığı için konuyu son kez güncelliyorum.
  • 11-07-2010, 20:11:18
    #8
    Doğrudan para kazanmayı hedefleyen alan adlarının fiyatının satarken iyi düşünülmesi gerekir bence. Bunu alan neticede bir kişisel blog kurmayacak. Bir nevi buna ticari alan adı diyebiliriz. Keyword denen anahtar kısmını bozan bir yer yok. Fazlalığı isme uyumlu ve sonda. Anahtar kelimelerin kalitesi ise çok iyi.

    xx rakamlar bence alan adına haksızlık olur. En az alt seviye xxx diyorum.
  • 11-07-2010, 22:29:27
    #9
    Ciddi anlamda şuanda bu domaini satışa çıkarman senin zararına olur.
    Teklif veren yok denecek kadar az şu zamanda, ya beklet derim yada kendin birşeyler yapmayı dene daha karlı çıkacağına eminim.