Arkadaşlar bu domaini satıp satmama konusunda kararsızım. Belki ileride bişeyler yaparım elim bollaşır üzerine düşer uğraşırım diyorum. 2011 eylül ayına kadar süresi var zaten.
Sizce ne yapayım satayımmı , dursun mu , satsam ne kadar eder, aranızda satın almayı düşünüp teklif verecekler varmıdır bi yoklayım istedim.