• 07-07-2010, 18:40:15
    #1
    Evet arkadaşlar Beddua-nokta-net hakkındaki görüşlerinizi öğrenebilir miyim?

    Aslında çok güzel beddua sitesi olur ama onunda günahı çok olur. O yüzden pek önemsediğim bir domain değil açıkçası. Sizin görüşleriniz nelerdir?
  • 07-07-2010, 19:06:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Projelendirme babında Beddua edilmesi kötü olur Ama Duanla Yaşamadım ki Bedduanla Öleyim sloganlı bir genel site kurulabilir
  • 07-07-2010, 23:53:48
    #3
    Hocam Espiri ile karışık yöresel beddua çeşitlerini paylasabilirsiniz.
  • 08-07-2010, 03:30:11
    #4
    Beddua ettirmen güzel proje olur fakat hayrı olmaz

    Ama şey yapabilirsin ne duamsın ne bedduam vs :P Ezik aşıklara yönelik proje güzel olur.
  • 08-07-2010, 08:35:07
    #5
    şiir sitesi olur, dediğin gibi sırf bedduaya yönelik bir site tehlikeli...
  • 08-07-2010, 11:33:23
    #6
    e-kart a benzer bişey yap. Kişiler birbirlerine beddua gönderebilsin beddua yı seç düşmanına yolla