kontör den tl ye geçmeden önce konu açmıştım ozamanlar belirsizlik vardı
şimdi sistem oturdu
bazı şirketler TL yükle kulanıyor bazıları kredi yukle
misal vodafone her konuşmadan sonra yada bakiye sorgularken " 15 tl krediniz kalmıştır" tarzı mesaj gösteriyor
sizce bu domain nasıl? nekadar eder?
kredi yukle [.]net
0
●290