kontör den tl ye geçmeden önce konu açmıştım ozamanlar belirsizlik vardı

şimdi sistem oturdu

bazı şirketler TL yükle kulanıyor bazıları kredi yukle

misal vodafone her konuşmadan sonra yada bakiye sorgularken " 15 tl krediniz kalmıştır" tarzı mesaj gösteriyor



sizce bu domain nasıl? nekadar eder?