• 15-06-2010, 17:06:54
    #1
    Yeni aldım, fazla birşey beklemiyorum, nasıl ?

    ]
  • 15-06-2010, 17:08:34
    #2
    canım çekti

    hayırlı olsun. bende fazla birşey düşünemedim çokta güzel domain değil sanki resim daha güzel
  • 15-06-2010, 17:12:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu domaine nasıl bir proje gider ki hocam?
  • 15-06-2010, 17:46:30
    #4
    Elma, armut gibi sitelere ne kurulabiliyorsa buna da öyle birşey gider diye düşünüyorum Serdal hocam.